20 TAHUN MA’HAD ISLAM BRUNEI

Sebarang ucapan sempena sambutan ulangtahun ke 20 tahun Ma’had Islam Brunei boleh lah dibuat dalam ruangan komen post ini.  Sekian terima kasih.

4 Responses to “20 TAHUN MA’HAD ISLAM BRUNEI”

  1. Ibnu Sina Says:

    Alhamdulillah, dengan izin Allah Subhanahu wa Ta’ala, Ma’had Islam Brunei telah mencapai umur 20 tahun. Sebagai generasi pertama yang menduduki Ma’had ini, saya merasa terharu dan bangga dengan kemajuan dan pencapaian penuntut-penuntut Ma’had ini. Dulu, saya tinggal di asrama blok B, tingkat atas sekali, bilik D-47 (kalau ku nda silap), dekat dengan dobi. Setiap petang kami main bula di ‘Padang Cameroon’. Bah atu saja ucapan saya yang tak seberapa ini. ‘Ala kulli hal, Selamat Hari Jadi Ma’had Islam Brunei, semoga cemerlang sepanjang zaman!

  2. Ahlul Lughah Says:

    Tahniah MaHad Islam Brunei kerana mencapai usia 20 tahun..
    saya merupakan intake pertama 1990 persediaan satu di MIB berasrama penuh hingga tkt 5
    hadir smasa karnival lepas n gembira dpt berjumpa dgn guru2 yg pernah mengajar saya..syukran ala kulli musa’adatikum tiwali sanawatin madhiyyah..sekarang saya berjaya menjawat jawatan dan berjaya meyambung pengajian ke peringkat Master setelah berjaya graduate dari Azhar dalam jurusan Lughah Arabiyyah..
    Terima Kasih MIB..kenangan-kenangan akan malar segar selama-lamanya

Leave a comment